مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-02سياسي

انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است


رییس دادگستری شهرستان ساوه با اشاره به اینکه انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران معنای واقعی تحقق دموکراسی مردمی است.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه با اشاره به اینکه انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران معنای واقعی تحقق دموکراسی مردمی است.

ابوالحسن شریفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات مهمترین عرصه سیاسی در نظام اسلامی است و انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مجموعه ای که عهده دار ریل گذاری مقررات است از اهمیت دوچندانی برخوردار است چرا که تکالیف آحاد مختلف مردم را با وضع قوانین متناسب با نیاز کشور مشخص و تعیین می کند.

وی در ادامه، پایبندی واقعی به دموکراسی مردمی را از افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت: پایبندی واقعی به دموکراسی مردمی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست، حتی اندیشمندان و تئورسین های غربی نیز بر این موضوع اذعان و تاکید دارند که دموکراسی در ایران، مردمی و واقعی است.

شریفی تصریح کرد: حضور آحاد مختلف مردم به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در انتخابات، اثباتی بر ادعای واقعی بودن دموکراسی مردمی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است

انتخابات نماد واقعی دموکراسی در نظام اسلامی است