مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:212023-12-06اجتماعي

فرش همدان، از زندان تا اسپانیا


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: فراز به فراز، دانه به دانه بافتن روی ریشه و تار و پود زندگی را بخوانید، رج به رج امید بافتن و کسب روزی حلال را هم بخوانید و گره روی گره؛ گره باز کردن ها را به تماشا بنشینید.

بخوانید داستان گوشه دنجِ پشت حصار، دار بلند و آمال رنگ گرفته را، حکایتی که خط به خط دیوار زندان گواه می دهد، صدای دفه هم هست هر بار که چنگ می اندازد به تار و پود ساز کار و اشتغال می نوازد و پیام آور امید می شود.

اصلا بخوانید، کنجی مردان و زنانی گرفتار که غبار صد قفس بر بال پروازشان افتاده دل و دست راهی رنگ و نقش و دار کردند و لحظاتشان را آغشته به کار، کاری درآمیخته با دیرینگی همدانا و رد پای آبا و اجدادی.

و بخوانید عده ای عزم جزم کردند و در پی ساختن ویرانه های گذشته افتادند، حتی از فکر بلند جواد حبیبیان بخوانید، عضو فعال در عرصه فرش و فرش بافی همدان که رفیق شفیق اسیران دربند شده و دل به دلشان داده تا طرحی نو دراندازند و دنیا را متحیر سازند.

حدیث حصارها حدیث گوشه دنج و حصار بلند و همت بلندتر از حصار را خواندید؟ حکایت پر پرواز دادن شانه به شانه دار برافراشته قالی، اندیشه دستگیری از هم نوع و ایجاد شغل را می گوییم.

اگر مشتاق هستید حدیث نوعدوستی و دستگیری از مددجویان زندان همدان را به جواد حبیبیان عضو هیأت رییسه انجمن تولیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش همدان، از زندان تا اسپانیا

فرش همدان، از زندان تا اسپانیا