مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-04سياسي

راه اندازی مجمع خیران بانوان در مازندران


مدیرعامل مجمع خیران محرومیت زدایی مازندران با تاکید بر اینکه فعال سازی خیران در محلات از جمله برنامه های بسیج خیران شهرستان ها است از راه اندازی مجمع خیران خواهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مراسم تجلیل از اعضای مجمع خیرین محرومیت زدایی شهرستان بابلسر عصر امروز با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه بابلسر برگزار شد.

مدیرعامل مجمع خیرین محرومیت زدایی استان با اشاره به اینکه شناسایی نیازمندان واقعی و خیرین از دل محلات آغاز می شود، گفت: اگر هر یک از اعضای پایگاه ها و بسیج های محلات، یک یا دو نفر را به مجمع معرفی کنند، تمامی چالش های این مجمع به خوبی مدیریت می شود .

وی با تاکید بر اینکه مجمع خیرین 12 ماموریت دارد که مهمترین آن ساخت منازل برای نیازمندان و محرومین می باشد، یادآور شد: آموزش و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله ماموریت های این مجمع می باشد.

* فعالیت بیش از 2 هزار قرارگاه تخصصی در مجمع خیرین معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: باید برای معرفی چهره واقعی اسلام و انقلاب تلاش شود تا اسلام را به عنوان دین حامی نیازمندان و مسلمانان معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجمع خیران بانوان در مازندران

راه اندازی مجمع خیران بانوان در مازندران