مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:322023-12-06اقتصادي

تولید 30 درصد چادر مشکی کشور در کارخانه حجاب شهرکرد


مدیر عامل هلدینگ بنیاد مستضعفان گفت: کارخانه حجاب شهرکرد در سطح ملی یک واحد تولیدی پیشران است و تامین 30 درصد چادر مشکی مورد نیاز کشور را به عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین پورتقی صبح امروز در حاشیه بهره برداری از نسل جدید ماشین آلات شرکت نساجی حجاب شهرکرد گفت: این کارخانه در سطح ملی یک واحد تولیدی پیشران است و تامین 30 درصد چادر مشکی مورد نیاز کشور را به عهده دارد.

مدیر عامل هلدینگ بنیاد مستضعفان ادامه داد: کارخانه حجاب شهرکرد در سه سال اخیر توانسته ظرفیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و نسل دستگاه هایی که در این کارخانه استفاده می شود ارتقا پیدا کرده و با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

وی با اشاره به افزایش تنوع تولید در کارخانه حجاب شهرکرد، اضافه کرد: در سه سال اخیر بیش از 10 هزار میلیارد تومان در این کارخانه سرمایه گذاری شده و کیفیت چادر مشکی نیز افزایش یافته است.

پورتقی با اشاره به بهره برداری از خط توسعه جدید تولید چادر مشکی، اظهار کرد: اکنون این کارخانه ظرفیت تولید 16 میلیون متر مربع چادر را دارد که برنامه بعدی این واحد تولیدی برای تامین چادر مشکی مورد نیاز کشور رسیدن به ظرفیت 26 میلیون متر مربع در سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 30 درصد چادر مشکی کشور در کارخانه حجاب شهرکرد

تولید 30 درصد چادر مشکی کشور در کارخانه حجاب شهرکرد