مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-09اقتصادي

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی کردستان با قاچاقچی خودرو


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از برخورد قاطع این سازمان با قاچاقچی خودرو و کشف کالای قاچاق در شهرستان سقز خبر داد.

- حسین رحیمیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پرونده مباشرت در قاچاق کالا به ارزش 44 میلیارد و 131 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سقز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد گمرکی، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط خودرو کشف شده، متهم را به پرداخت 44 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سقز در محور ایست بازرسی، خودرو تویوتا هایلوکس را توقیف نموده و بعد از بازرسی مشخص شد پلاک مربوط به یک دستگاه خودرو 206 مشکی رنگ است که پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز ارسال کردند.

وی با اشاره به بررسی این پرونده در تعزیرات حکومتی سقز، عنوان کرد: رای پرونده صادر شده و متهم نیز به پرداخت وجه محکوم شد.

رحیمیان با اشاره به برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با هر گونه تخلف در حوزه های قاچاق کالا و تخلفات صنفی و بهداشتی، افزود: تعزیرات حکومتی تلاش می کند که با بررسی دقیق و بر اساس قانون با هر گونه تخلفی در این بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی کردستان با قاچاقچی خودرو

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی کردستان با قاچاقچی خودرو