مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-27بين الملل

مقام صهیونیستی: آماده تمدید 5 روزه آتش بس در غزه هستیم


یک مقام رژیم صهیونیستی خبر داد که این رژیم آماده است تا 5 روز دیگر آتش بس در نوار غزه را تمدید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خبر داد که با آزادی هر 10 اسیر در غزه، با تمدید یک روزه آتش بس موافقت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، این مقام صهیونیست اضافه کرد: حاضریم تا 5 روز آتش بس را تمدید کنیم و آماده هستیم تا به ازای آزادی اُسرا در غزه، سه برابر از فلسطینیان آزاد کنیم .

از سوی دیگر ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان که در نشست مجمع منطقه ای مدیترانه ای در بارسلون حضور دارد امروز دوشنبه از کار بر روی تمدید آتش بس در غزه در حاشیه این نشست خبر داد.

المالکی گفت: قطر، مصر، آمریکا، اتحادیه اروپا و اسپانیا در حال کار بر روی تمدید آتش بس موقت بین اسراییل و حماس در غزه هستند.

وی با بیان اینکه خواستار تداوم آتش بس برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان هستیم افزود: توافق کنونی می تواند برای یک، دو و یا سه روز دیکر تمدید شود اما هیچ کس نمی داند برای چه مدت دوام خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل شب گذشته اعلام کرد که بعد از تماس تلفنی با جو بایدن رییس جمهور آمریکا نگاه مثبتی به تمدید آتش بس بعد از پایان آتش بس بشردوستانه 4 روزه فعلی دارد؛ به شرطی که روزانه بیش از 10 نفر از زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیستی: آماده تمدید 5 روزه آتش بس در غزه هستیم

مقام صهیونیستی: آماده تمدید 5 روزه آتش بس در غزه هستیم