مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-18سياسي

راهکار عملیاتی برای شکست اقتصادی اسراییل


اقدام بدون خشونت به عنوان یکی از راهبردهای مؤثر در ایجاد تغییرات بزرگ سیاسی _ اجتماعی در سراسر دنیا در دوره های تاریخی مختلف استفاده شده.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از مصادیق برجسته بهره گرفتن از اقدامات بدون خشونت در جهت ایجاد تحولی در مقیاس جهانی است.

میزان اثرگذاری راهبرد مبارزه بدون خشونت اقدام بدون خشونت مؤثرترین روش مبارزاتی همه مللی بوده که آن را به درستی و با اتکا بر ظرفیت فکری-ایدئولوژیک مناسب به کار گرفته اند.

در رابطه با مساله فلسطین و لزوم مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی، این راهبرد تا چه میزان می تواند کارآمد باشد؟ در طول تاریخ اشغالگری صهیونیست ها، این راهبرد بیشتر از طرف گروه های وابسته لابی صهیونیستی مطرح شده تا از این راه، هدف اصلی مقاومت مردم فلسطین را دستکاری کرده و تنزل دهند؛ به این معنا که این گروه ها مدعی اند مردم فلسطین و یهودیان می توانند در کنار هم بدون هیچ نزاعی از حقوق یکسان بهرمند شوند و فقط لازم است با استفاده از روش های اعتراضی بدون خشونت، دولت کنونی اسراییلی را به اعمال تغییراتی وادار کرد.

آنها از این طریق می کوشند مشروعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی را تأیید و در بهترین حالت، برخی از سیاست های نژادپرستانه آن را تلطیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عملیاتی برای شکست اقتصادی اسراییل

راهکار عملیاتی برای شکست اقتصادی اسراییل