مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-28اقتصادي

تشکیل پرونده تخلف برای 622 واحد صنفی در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 622 فقره پرونده تخلف به ارزش 167 میلیارد و 859 میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 622 فقره پرونده تخلف به ارزش 167 میلیارد و 859 میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

وی افزود:  این تعداد پرونده در 12 هزار و 181 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی خراسان جنوبی تشکیل و برای  سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی  با بیان اینکه رسیدگی و بررسی شکایت ها و گزارشات مردمی در اولویت حوزه بازرسی قرار دارد تصریح کرد: در این خصوص 50 فقره پرونده تخلف در حوزه بنگاه های اقتصادی خارج از استان و در راستای ایفای حقوق مصرف کنندگان و برگشت مبالغ اضافی دریافتی به هم استانی های محترم تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که  ارزش ریالی پرونده های سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی حدود 4 برابری داشته است ادامه داد: بالغ بر 136 میلیارد و 78 میلیون ریال از پرونده های متشکله مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده تخلف برای 622 واحد صنفی در خراسان جنوبی

تشکیل پرونده تخلف برای 622 واحد صنفی در خراسان جنوبی