مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-10اجتماعي

افتتاح «مرکز پویاشهر» در منطقه 19 / امکان آموزش و توانمندسازی 100 کودک کار


مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به اتفاق فرهادی شهردار منطقه 19 سی و پنجمین مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار و خیابان را افتتاح کرد.

- افتتاح مرکز پویاشهر در منطقه 19 / امکان آموزش و توانمندسازی 100 کودک کار مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به اتفاق فرهادی شهردار منطقه 19 سی و پنجمین مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار و خیابان را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد احمدی صدر در آیین افتتاح این مرکز پویاشهر گفت: مراکز پویاشهر مناطق 22گانه، با هدف استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی کودکان کار دایر شده اند تا آن دسته از آینده سازان کشور که تاکنون از ادامه تحصیل و فعالیت های اجتماعی محروم بوده اند، حمایت شوند.

احمدی صدر افزود: دومین مرکز پویاشهر منطقه 19 یعنی سی و پنجمین مرکز از مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ظرفیت آموزش و توانمندسازی 100 کودک کار را دارد.

ضمن آنکه مرکز شماره یک این منطقه نیز با ظرفیت خدمت رسانی به 150 کودک کار، در حال ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی است.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی یادآور شد: آموزش کودکان کار در این مراکز با مشارکت گروه های جهادی انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «مرکز پویاشهر» در منطقه 19 / امکان آموزش و توانمندسازی 100 کودک کار

افتتاح «مرکز پویاشهر» در منطقه 19 / امکان آموزش و توانمندسازی 100 کودک کار