مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-03ورزشي

مورایس: من و سرمربی الاتحاد در رئال مادرید بودیم


فوتبال احترام گذاشتن به مردم، هواداران و کسانی است که در زمین آن بازی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور که می دانید دیروز به کشور عربستان آمدیم، من رُزهای زردی که در فرودگاه به ما دادند را نیاوردم اما استقبال خیلی گرم از طرف نماینده باشگاه الاتحاد بود که بعضی وقت ها در بازی فوتبال کمترین اهمیت را دارد؛ این باشگاه نماینده کشور عربستان است که در آینده میزبان جام جهانی خواهد بود و بابت استقبال گرم در فرودگاه تشکر می کنم.

وی ادامه داد: واضح است که حریف ما به مرحله بعدی صعود کرده است، انتظار یک عملکرد خیلی خوب از بازی فردا را داریم؛ فوتبال برای این است که دوست پیدا کنیم و شور و شوق خودمان را نشان دهیم.

مورایس تصریح کرد: تنها احساساتی که می توانیم ببینیم، همبستگی و شور و شوق است، نمی دانم فردا چه تیمی برنده می شود، به نظر من فوتبال احترام گذاشتن به مردم، هوادار و کسی است که در زمین آن بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این که سپاهان چقدر شانس صعود دارد، خاطرنشان کرد: سؤالی است که باید در مورد آن فکر کنم و بعد از خودم می پرسم که پس من این جا چکار می کنم، راه یابی به مرحله بعد یک دستاورد است و اینجاییم که به دستاورد برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورایس: من و سرمربی الاتحاد در رئال مادرید بودیم

مورایس: من و سرمربی الاتحاد در رئال مادرید بودیم