مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-06بين الملل

جیک نزنی ها!(گفت و شنود)


یکی از شبکه های ضد انقلاب تصریح کرد: بعد از اهدای جایزه به نرگس محمدی در ایران ، جنگ غزه و قتل عام مردم عادی توسط اسراییل شروع شد که مردم در سراسر آمریکا و اروپا علیه اسراییل و کشورهای غربی حامی آن دست به اعتراض زدند و آبرویی برای غرب باقی نمانده که جایزه .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: یکی از شبکه های تلویزیونی ضد انقلاب با تأسف! گفته است؛ برنده امسال جایزه صلح نوبل خیلی بد شانسی آورده است! گفتم: چرا؟! گفت: این شبکه ضد انقلاب می گوید؛ بعد از اهدای جایزه به این زن زندانی در ایران ، جنگ غزه و قتل عام مردم عادی توسط اسراییل شروع شد که نه فقط در کشورهای اسلامی، بلکه مردم در سراسر آمریکا و اروپا علیه اسراییل و کشورهای غربی حامی آن دست به اعتراض زدند و آبرویی برای غرب باقی نمانده که جایزه صلح نوبل آنها اهمیت و ارزشی داشته باشد.

گفتم: حیوونکی! بدجوری سنگ روی یخ شده.

از یک طرف به خاطر کاسه لیسی اسراییل و جنایتکاران غربی جایزه گرفته است و نمی تواند علیه آنها جیک بزند! و از طرف دیگر سکوتش نشانه کاسه لیسی و بی هویتی اوست! گفت: یک خبر موثق حکایت از آن دارد که بر اثر بی محلی بدجوری دچار استرس شده و به او پیغام داده اند اگر علیه اسراییل حرفی بزند جایزه اش را می گیرند! گفتم: یارو به مطب دکتر مراجعه کرد و گفت؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیک نزنی ها!(گفت و شنود)

جیک نزنی ها!(گفت و شنود)