مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-11اجتماعي

هیچ قسمتی از تونل مترو در زیر بافت تاریخی شیراز نیست


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه تونل مدنظر سازمان قطار شهری در عمق های حدود 19 تا 20 متر از تراز آسفالت عبور می کند، گفت: - ایسنا/فارس رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه تونل مدنظر سازمان قطار شهری در عمق های حدود 19 تا 20 متر از تراز آسفالت عبور می کند، گفت: هیچ قسمتی از این تونل در زیر بافت های مسکونی، تجاری و تاریخی منطقه نیست.

امیر یقطین امروز، 20 آذرماه طی جلسه ای با حضور کارشناسان فنی سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری شیراز و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در خصوص احداث تونل اتصال خط 1 به 4 با بیان اینکه آنکه تونل مدنظر سازمان قطار شهری در عمق های حدود 19 تا 20 متر از تراز آسفالت عبور می کند، گفت: هیچ قسمتی از این تونل در زیر بافت های مسکونی و تجاری و تاریخی منطقه تاریخی فرهنگی نیست.

وی تصریح کرد: مسیر این تونل، ریلی نیست و انتقال مسافرین از خطوط 1 و 4 به حرم حضرت شاهچراغ (ع) به وسیله اتوبوس برقی انجام می شود.

رییس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری شیراز گفت: با نظر مساعد کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، مقرر شد تصمیم نهایی در جلسه کمیته بررسی طرح های عمرانی سازمان میراث فرهنگی در هفته آینده اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قسمتی از تونل مترو در زیر بافت تاریخی شیراز نیست

هیچ قسمتی از تونل مترو در زیر بافت تاریخی شیراز نیست