مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-23حوادث

دستگیری یک سارق مسلح و متهم به 70 فقره سرقت


در پی وقوع چندین  فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار ، گلمکان و جاده کاهو به دولت آباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

- فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار خراسان رضوی از دستگیری سارق مسلح و متهم به 70 فقره سرقت، در گلبهار، گلمکان و جاده کاهو _دولت آباد، چناران و مشهد، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن صبری پور اظهارداشت: در پی وقوع چندین  فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار ، گلمکان و جاده کاهو به دولت آباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس های تخصصی با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مدار بسته، سارق مسلح ( معروف به مصطفی سیاه ) را در یکی از روستاهای شهرستان شیروان خراسان شمالی شناسایی و عوامل تخصصی متشکل از 3 تیم به صورت نامحسوس در شهرستان شیروان حاضر، به صورت هم زمان از 3 محل احتمال اختفا متهم بازدید و در اقدامی غافلگیرانه، سارق مسلح دستگیر و به آگاهی شهرستان منتقل گردید.

سرهنگ صبری پور تصریح کرد: در تحقیقات اولیه به عمل آمده متهم به بیش از 70 فقره سرقت با توسل به زور و ورود به عنف و مسلحانه در گلبهار گلمکان، کاهو _دولت اباد و چناران و مشهد اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک سارق مسلح و متهم به 70 فقره سرقت

دستگیری یک سارق مسلح و متهم به 70 فقره سرقت