مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-26سياسي

سردار حسن زاده: تفکر بسیجی هیچگاه مرعوب دشمن نمی شود


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه تفکر بسیجی هیچگاه مرعوب دشمن نمی شود، گفت: رژیم صهیونیستی امروز در راهبرد خود دچار فروپاشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آیین تشییع شهید گمنام و مراسم گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، احمد اصانلو معاون وزیر و رییس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونین و مدیران و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در محل وزارت دادگستری برگزار شد.

سردار حسن زاده در این مراسم و در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تعریف بسیج بعنوان یک فرهنگ و جریان پویا و زنده افزود: تفکر بسیجی تفکری مبتنی بر مولفه هایی مانند مبارزه مستمر با ظلم و حرکت های جهادی و آمادگی تمام عیار به ورود به همه عرصه هایی است که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد.

سردار حسن زاده نگاه آرمانی بسیج را یکی از دو مولفه اصلی و بنیادین بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به حق، بزرگترین و مکتبی ترین نیروی مقاومت جهان است، امروز بسیج جهان اسلام و هسته های مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته که نمونه بارز آن در این روزها حماس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: تفکر بسیجی هیچگاه مرعوب دشمن نمی شود

سردار حسن زاده: تفکر بسیجی هیچگاه مرعوب دشمن نمی شود