مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-11اجتماعي

تامین پایدار آب استان هدف بنیادین سند یزد نوین است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که میزان بارش سالانه استان کمتر از 100 میلیمتر است، گفت: در سند یزد نوین، هفت طرح برای منابع آب استان تعریف شده که امید است با اجرای این طرح ها منابع پایدار آب برای استان تامین شود.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که میزان بارش سالانه استان کمتر از 100 میلیمتر است، گفت: در سند یزد نوین، هفت طرح برای منابع آب استان تعریف شده که امید است با اجرای این طرح ها منابع پایدار آب برای استان تامین شود.

محمدمهدی جوادیان زاده تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح های پیش بینی شده در سند یزد نوین، انتقال آب از دریا به استان است که عملیات اجرایی آن همزمان با سفر رییس جمهور به استان در دی ماه سال گذشته آغاز شد.

وی با بیان این که طرح مذکور یکی از پروژه های مهم و کلیدی کشور و استان به شمار می رود، اظهار کرد: جهت شتاب بخشی و تامین تسهیلات و امکانات مالی مورد نیاز این طرح تاکنون برنامه ریزی ها و جلسات متعددی با حضور استاندار و مسئولان مربوطه انجام شده است.

جوادیان زاده تصریح کرد: مطالعات این طرح به طور کامل انجام و با پیمانکار اول توسط شرکت مجری، قرادادی منعقد شده که امید است هر چه زودتر اجرای این طرح شتاب گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پایدار آب استان هدف بنیادین سند یزد نوین است

تامین پایدار آب استان هدف بنیادین سند یزد نوین است