مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-13اجتماعي

ازسرگیری اعزام حج عمره بعد از سال ها وقفه


برابر برنامه ریزی انجام شده در سال جاری مقرر است حدود 70 هزار نفر تا 10 اسفند ماه برای انجام اعمال عمره مفرده به سرزمین وحی اعزام شوند.

- عباس اسماعیلی درباره اعزام مازندرانی ها به عمره مفرده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بعد از 8 سال وقفه عملیات اعزام عمره مفرده از تاریخ 28 آذر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه شروع اولین اعزام عمره از استان مازندران از 14 دی ماه خواهد بود، افزود: برابر برنامه ریزی انجام شده در سال جاری مقرر است حدود 70 هزار نفر تا 10 اسفند ماه برای انجام اعمال عمره مفرده به سرزمین وحی اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران اضافه کرد: البته در صورت افزایش مدت عملیات تا پایان ماه شوال این عدد تا بیش از 100 هزار نفر نیز افزایش خواهد یافت.

اسماعیلی با اعلام اینکه سهم استان مازندران در ظرفیت فعلی ایجاد شده 25 کاروان به ظرفیت 3هزار و 189 نفر است، تصریح کرد:  اولویت هایی که برای تکمیل ظرفیت های پیش بینی و تعیین شده تا اولویت 150 نفر است که در صورت عدم مراجعه متقاضیان تا اولویت یاد شده، از اولویت های بعدی تا سقف ظرفیت خالی استان دعوت خواهد شد.

وی یادآور شد: زائران برای دریافت شماره اولویت خود می توانند به سامانه umrah.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری اعزام حج عمره بعد از سال ها وقفه

ازسرگیری اعزام حج عمره بعد از سال ها وقفه