مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-03سياسي

تدوین طرح های کلان حوزه انرژی در شورای پدافند غیر عامل البرز


طرح های کلان شورای پدافند غیر عامل استان البرز در حوزه انرژی و تأمین نیازهای ضروری با دیدگاه پژوهش محور به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، در آستانه دومین سفر استانی ریاست جمهوری به استان البرز با حضور اعضای هیات علمی پژوهشکده مواد و انرژی کشور و مسؤولان مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: تدوین و فرهنگ سازی به منظور کاهش و یا رفع معضلات حوزه انرژی و چاره سازی علمی و فنی آن با بهره گیری از نیروهای متخصص مهم شمرده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش علمی، آموزشی و کاربردی با موضوع تخصصی معضلان انرژی و نیازهای ضروری آن با محوریت پژوهشگاه مواد و انرژی می تواند نقطه عطفی جهت رفع مشکلات حوزه فوق باشد.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن بررسی موضوعات تخصصی تسویه و بازچرخانی پساب صنعتی، اطلس انرژی ، پایش انرژی، آب و آلاینده های هوا و .

، معضلات و مشکلات در حوزه انرژی و تامین نیازهای ضروری استان البرز توسط حاضرین در جلسه طرح و همچنین مقرر شد تمهیدات لازم درخصوص همایش پیشنهادی با هدایت و مساعدت دبیرخانه پدافند غیرعامل البرز بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح های کلان حوزه انرژی در شورای پدافند غیر عامل البرز

تدوین طرح های کلان حوزه انرژی در شورای پدافند غیر عامل البرز