مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-04سياسي

مراسم تجلیل از توان یابان موفق آبیکی برگزار شد


توان یابان موفق شهرستان آبیک در عرصه های مختلف، طی مراسمی در اداره بهزیستی این شهرستان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، مراسم تجلیل از توان یابان موفق شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان آبیک، رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک، توان یابان موفق و مددکاران و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان آبیک در اداره بهزیستی برگزار شد.

نقص جسمانی، کم توانی نیست حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم با بیان اینکه نقص جسمانی، کم توانی نیست و افراد توان یاب برای خود هدف، آرزو و امید دارند که ولی نعمتان جامعه محسوب می شوند و باید به نحو احسن به آنها خدمت کنیم.

وی فراهم آوردن بسترهای لازم برای تامین مسکن، مناسب سازی معابر و شرایط استفاده از اماکن مختلف عمومی را برای توان یابان را از سوی مسوولان بخش دولتی و خصوصی ضروری دانست و افزود: خدمت مددکاران به جامعه هدف افراد توان یاب، بسیار ارزشمند و کاری ماندگار است و در حوزه مسکن از افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی پشتیبانی می کنیم و اجازه نمی دهیم در حوزه مسکن ملی فردی حذف شود.

این مسوول بیان کرد: تکمیل مسکن های نیمه کاره محرومین در روستاهای شهرستان آبیک به طور جدی در دستور کار قرار دارد تا مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از این واحدها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از توان یابان موفق آبیکی برگزار شد

مراسم تجلیل از توان یابان موفق آبیکی برگزار شد