مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:362023-12-16سياسي

ورود دستگاه قضا برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه در کرمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی میرزابیگی اظهار داشت:رسیدگی به تصفیه پرونده های ورشکستگی در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان کرمان با لحاظ سرعت و دقت لازم وفق مقررات در دستور کار است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با تشکیل و شروع به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان کلیه پرونده هایی که منجر به صدور حکم ورشکستگی شده اند با توجه به صلاحیت استانی این اداره از سطح استان جمع آوری و پس از بررسی و تشکیل پرونده های اداری داخلی، امر تصفیه آن ها آغاز و با همت کلیه همکاران در جریان رسیدگی است.

وی اضافه کرد: در تصفیه امور ورشکستگی شرکت ها و کارخانجات تولیدی خصوصاً آن دسته از واحدهایی که ورشکسته ی در حال فعالیت محسوب می شوند سعی شده است به گونه ای عمل شود که به امر تولید لطمه ای نخورد و با لحاظ نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال استان و کشور به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در امر تولید و اشتغال و سیاست های ابلاغی قوه قضاییه در رفع موانع کسب وکار و تولید اقدام حداکثری به عمل آید.

رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان بیان کرد: در همین راستا در امر تصفیه یکی از کارخانجات بزرگ که بیش از 480 نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار هستند و در امر خودکفایی کشور و صادرات محصولات انحصاری نقش مهمی را ایفاء می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه در کرمان

ورود دستگاه قضا برای جلوگیری از تعطیلی یک کارخانه در کرمان