مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-09سياسي

24 مددجوی بهزیستی خراسان شمالی خانه دار شدند


با ورود جدی و مستمر و پیگیری های دستگاه قضایی خراسان شمالی، 24 خانواده مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان بطور رسمی صاحب خانه شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی با ورود جدی و مستمر و پیگیری های دستگاه قضایی خراسان شمالی، 24 خانواده مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان بطور رسمی صاحب خانه شدند.

حجت الاسلام براتی زاده رییس کل دادگستری خراسان شمالی در آیین رسمی تحویل مجتمع 24 واحدی به خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان که امروز، 18 آذر ماه با حضور مسؤولان ذی ربط در گلستان شهر برگزار شد، گفت: در پی ورود جدی و پیگیری های مستمر دستگاه قضایی به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان 24 خانواده مددجوی دارای دو معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان و با حمایت انجمن خیرین مسکن ساز صاحب خانه شدند و بطور رسمی واحدهای خود را تحویل گرفتند.

براتی زاده با اشاره به اینکه برخی اختلافات حقوقی و قضایی در گذشته بین پیمانکار و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با این پروژه وجود داشت، افزود: در گذشته روند ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی واحدهای تحویل شده به علت وجود این اختلافات حقوقی و قضایی معطل و متوقف شده بود و علی القاعده در صورت طی روال معمول دادرسی از طریق رسیدگی های قضایی ممکن بود این سازوکار با اطاله زمانی زیادی مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مددجوی بهزیستی خراسان شمالی خانه دار شدند

24 مددجوی بهزیستی خراسان شمالی خانه دار شدند