مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06ورزشي

سالگرد شهید احسان فتحی چم خانی در بهبهان برگزار می شود


آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید احسان فتحی چم خانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید احسان فتحی چم خانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار می شود.

این برنامه روز چهارشنبه 15 آذر در آستانه روز دانشجو از ساعت 19 آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان خوزستانی در آن شرکت می کنند.

آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید احسان فتحی چم خانی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان واقع در بلوار امیرکبیر، خیابان شهید بیانی برگزار می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در آن حضور می یابند.

حسین یکتا در آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید احسان فتحی چم خانی سخنرانی می کند و گروه سرود صدای انقلاب نیز به اجرای برنامه می پردازد.

همچنین محمدجواد توحیدی نیز در سالگرد شهید مدافع حرم احسان فتحی چم خانی در جمع مردم بهبهان و همشهریان سردار شهید اسماعیل دقایقی و سردار شهید مجید بقایی نوحه خوانی و مرثیه سرایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهید احسان فتحی چم خانی در بهبهان برگزار می شود

سالگرد شهید احسان فتحی چم خانی در بهبهان برگزار می شود