مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-19سياسي

اجرای طرح جوانی جمعیت نیازمند اقدام فرهنگی موثر و مستمر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای طرح جوانی جمعیت نیازمند اقدام فرهنگی موثر و مستمر است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مولفه های قدرت در هر حاکمیتی جمعیت جوان است که باید از همه ظرفیت دستگاه ها و مردم در این خصوص استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قانون اختیارات خوبی را در اختیار دستگاه های اجرایی برای تقویت طرح جوانی جمعیت قرار داده است و تا کنون اقدامات موثری هم انجام شده است.

وی افزود: باید همه دستگاه های اجرایی دست به دست هم دهند تا منظومه جوانی جمعیت به سرانجام برسد زیرا یک دستگاه به تنهایی نمی تواند به هدف نهایی برسد.

حسین میرزایی اضافه کرد: باید به سمت و سوی فرهنگ سازی، آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم در 2 حوزه تسهیل ازدواج و فرزندآوری حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: هزینه های میلیاردی ازدواج، چشم و هم چشمی ها و تجملات بسیاری از جوانان را از انجام ازدواج هراسان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آموزش و پرورش، ائمه جمعه، دانشگاه ها و دیگر دستگاه های اجرایی نقش بسیار موثری برای تبیین ازدواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جوانی جمعیت نیازمند اقدام فرهنگی موثر و مستمر است

اجرای طرح جوانی جمعیت نیازمند اقدام فرهنگی موثر و مستمر است