مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-02اقتصادي

هزینه های استانداری گلستان برای مقابله با شبکه فساد ساخت و ساز غیرمجاز


در یکی از روستاهای استان 170 ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفت و زمانی که می خواستیم آن دهیار را عزل کنیم، فشارهای شبکه گسترده سازمان یافته ساخت و ساز غیرمجاز کار را به جایی کشاند که از شخص استاندار تا فرماندار و بخشدار برای عزل این دهیار باید هزینه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در مراسم آغاز کاشت یک میلیارد درخت در گلستان اظهار کرد: دنیا امروز به درک مهمی از اهمیت کاشت درخت رسیده است.

وی ادامه داد: هر هکتار جنگل کاری 500 تا 2500 متر مکعب آب را در خودش ذخیره می کند و حتی از بیابانی شدن، ایجاد ریزگردها جلوگیری می کند.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما در شرق استان گلستان 35 تن در هکتار فرسایش خاک داریم که این موضوع نگران کننده ای است و سیل اخیر کلاله نمونه کوچکی از فرسایش خاک بود که کل شهر را دچار مشکل کرد.

زنگانه بیان کرد: طبق قانون دهیاران هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را بلافاصله باید گزارش کند و دهیارانی که به وظیفه خودشان عمل نمی کنند را شناسایی خواهیم کرد و بر اساس قانون با آنها برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: یک دهیار متخلفی که بیش از 170 ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده مدیریتش شده و سکوت کرده بود و کارهای دیگه کرده بود را خواستیم عزل کنیم، 100 نفر وی را توصیه می کنند و ببینید چه فسادی شکل گرفته که این جریان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های استانداری گلستان برای مقابله با شبکه فساد ساخت و ساز غیرمجاز

هزینه های استانداری گلستان برای مقابله با شبکه فساد ساخت و ساز غیرمجاز