مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-04سياسي

نظام اسلامی ستون فقرات مقاومت است


رییس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی، ستون فقرات مقاومت است گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث غافلگیری دشمنان شد و در واقع این اقدام تودهنی محکمی بویژه به اسراییل زد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی، ستون فقرات مقاومت است گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث غافلگیری دشمنان شد و در واقع این اقدام تودهنی محکمی بویژه به اسراییل زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حامد علم الهدی روز دوشنبه(13 آذر) در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان، بیان کرد: امروز مهمترین موضوع و اولویت اول جهان اسلام مساله غزه و طوفان الاقصی است.

وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا امروز دشمن غافلگیر شود و در واقع این اقدام تودهنی محکمی به دشمنان زد، دشمنانی که داعش را ایجاد کردند و آرزوی نابودی ایران را داشتند اما امروز ایران اسلامی و مقاومت در متن و تیتر خبرهای دنیا قرار دارند و دشمنانی که آرزوی به گور بردن ما را داشتند اکنون خود گورشان را کنده اند چرا که ما مقاوم ایستاده و پیروز میدان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی ستون فقرات مقاومت است

نظام اسلامی ستون فقرات مقاومت است