مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-11بين الملل

بحران در کانال های سوئز و پاناما تجارت جهانی را تهدید می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشریه فایننشال تایمز روز جمعه به نقل از مالکان و اپراتور های کشتی هشدار داد که کاهش سطح آب در کانال پاناما که موجب اختلال در حرکت کشتی ها شده است و همچنین حملات صورت گرفته در نزدیکی کانال سوئز، - نشریه فایننشال تایمز به نقل از مالکان و اپراتور های کشتی هشدار داد که کاهش سطح آب در کانال پاناما که موجب اختلال در حرکت کشتی ها شده است و همچنین حملات صورت گرفته در نزدیکی کانال سوئز، زنجیره های تامین و تجارت جهانی را تهدید می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشریه فایننشال تایمز روز جمعه به نقل از مالکان و اپراتور های کشتی هشدار داد که کاهش سطح آب در کانال پاناما که موجب اختلال در حرکت کشتی ها شده است و همچنین حملات صورت گرفته در نزدیکی کانال سوئز، زنجیره های تامین و تجارت جهانی را تهدید می کند.

کانال پاناما، آبراهی به طول 50 مایل (80.

5 کیلومتر) که اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس را به هم متصل می کند، شاهد خشکسالی بوده و این امر منجر به کاهش ظرفیت عبور کشتی ها از این کانال شده است.

بر اساس گزارش شرکت تحلیل داده های تجاری مرین ترافیک ، در مقایسه با تعداد 238 فروند کشتی که در هفته اول دسامبر 2022 از این آبراه عبور کردند، امسال تنها 167 فروند از آن عبور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در کانال های سوئز و پاناما تجارت جهانی را تهدید می کند

بحران در کانال های سوئز و پاناما تجارت جهانی را تهدید می کند