مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-20اقتصادي

امکان سوختگیری با کارت هوشمند در 50 پمپ بنزین کرمانشاه


به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت هوشمند در 50 پمپ بنزین کرمانشاه فراهم است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت هوشمند در 50 پمپ بنزین کرمانشاه فراهم است.

پیمان بهرامی، امروز(29 آذر) در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پمپ بنزین های کرمانشاه، گفت: در حال حاضر 50 پمپ بنزین کرمانشاه به سامانه هوشمند متصل شده و امکان سوختگیری با کارت سوخت در آنها فراهم است.

وی با اشاره به فعال بودن تمامی پمپ بنزین های کرمانشاه، افزود: در 76 پمپ بنزین دیگر کرمانشاه نیز امکان سوختگیری به صورت آفلاین برقرار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از تلاش شبانه روزی برای اتصال جایگاه های سوخت منطقه کرمانشاه به شبکه هوشمند یاد کرد و ادامه داد: نیروهای ما با تمام توان و ظرفیت با همکاری سایر بخش ها پای کار هستند تا اختلال ایجاد شده برطرف شود.

بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ نقطه ای مشکلی از نظر کمبود بنزین و سخت گیری وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد به زودی 76 جایگاه دیگر کرمانشاه نیز به شبکه هوشمند متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سوختگیری با کارت هوشمند در 50 پمپ بنزین کرمانشاه

امکان سوختگیری با کارت هوشمند در 50 پمپ بنزین کرمانشاه