مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:302023-11-22بين الملل

مسکو: وقفه انسانی در غزه مهمترین تصمیم اخیر است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن استقبال از حصول توافق مبادله زندانی بین رژیم صهیونیستی و حماس، گفت که این اقدام امیدها برای کاهش تنش احتمالی در منطقه را زنده نگه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) تن دادن رژیم موقت صهیونیستی به آتش بس موقت با حماس را مهم توصیف کرد.

زاخارووا در مصاحبه با رادیو اسپوتنیک گفت که تصمیم برای اعمال وقفه انسانی در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امیدها برای کاهش تنش احتمالی در منطقه را زنده کرده است.

وی با تاکید بر عدم اخلال و شکست این آتش بس انسانی موقت، توضیح داد: این مهم ترین تصمیمی است که [در 47 روز اخیر] گرفته شد و این امید را می دهد که تنش زدایی ممکن است .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با استقبال از حصول توافق مبادله زندانی بین رژیم صهیونیستی و حماس و وقفه بشردوستانه، افزود: این چیزی است که روسیه از ابتدای آغاز درگیری، خواستار آن شده است .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، زاخارووا ادامه داد: ما توجهات را به تلاش های ویژه قطر با هدف اجرای عملی فراخوان جامعه بین المللی برای کاهش تنش [در نوار غزه] جلب می کنیم .

وی در پایان افزود: مسکو آماده است در اجرای توافقنامه بین حماس و اسراییل در مورد آتش بس بشردوستانه و تماس با کشورهای منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: وقفه انسانی در غزه مهمترین تصمیم اخیر است

مسکو: وقفه انسانی در غزه مهمترین تصمیم اخیر است