مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-27اجتماعي

اعزام به کافه رفیقانه با «اتوبوس تفکر»


دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا(س) همدان اعلام کرد: اردوی «اتوبوس تفکر» به مدت یک هفته ویژه دختران نوجوان در همدان برگزار شد.

- ایسنا/همدان دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا(س) همدان اعلام کرد: اردوی اتوبوس تفکر به مدت یک هفته ویژه دختران نوجوان در همدان برگزار شد.

طاهره حجاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این طرح طی یک هفته ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول در شهر همدان برگزار شد، افزود: در این طرح که 250 دانش آموزان از هشت مدرسه به صورت تصادفی شرکت کردند، با اتوبوس تفکر به کافه رفیقانه ویژه دختران در محل اداره تبلیغات اسلامی همدان منتقل می شدند.

دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا(س) همدان یادآور شد: در این اتوبوس فضاسازی لازم ویژه این نوجوانان ایجاد شده و ضمن ایجاد فضای شاد و بانشاط، مطالبی در زمینه ایجاد انگیزه برای درس خواندن، تشخیص استعداد و هویت بخشی به دختران ارائه می شد.

وی با بیان اینکه در این طرح شهرداری حمایت خوبی داشت و مجوز اردو نیز از سوی آموزش و پرورش صادر شده بود و مورد استقبال دختران دانش آموز قرار گرفت، گفت: در کافه رفیقانه مشاوره های لازم به نوجوانان ارائه می شد و هر روز یک نخبه در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، ادبی، هنری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام به کافه رفیقانه با «اتوبوس تفکر»

اعزام به کافه رفیقانه با «اتوبوس تفکر»