مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-25بين الملل

حمله پهپادی به کشتی اسراییلی در اقیانوس هند


یک مقام نظامی آمریکایی به آسوشیتدپرس گفته این کشتی از سوی یک پهپاد شبیه به شاهد 136 در آب های دریای مکران هدف حمله قرار گرفته اما به خدمه آن آسیبی وارد نشده است.

- منابع خبری غربی از حمله پهپادی روز جمعه به کشتی یک تاجر اسراییلی در اقیانوس هند خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ، یک مقام نظامی آمریکایی روز شنبه (امروز) مدعی شد: یک کشتی کانتینری متعلق به یک میلیاردر اسراییلی در اقیانوس هند، مورد حمله یک پهپاد شبیه به پهپادهای انتحاری شاهد -136 ایرانی قرار گرفت.

این کشتی که CMA CGM نام دارد، متعلق به یک شرکت حمل ونقل بزرگ مستقر در شهر مارسی فرانسه است که ظاهرا محموله کانتینری آن به عیدان عوفر تاجر میلیاردر اسراییلی تعلق دارد.

یک کشتی دیگر حامل خودروهای برقی این تاجر اسراییلی هفته گذشته از سوی نیروهای جنبش انصارالله یمن در دریای سرخ به تلافی حملات و کشتار غیرنظامیان فلسطینی از سوی ارتش اسراییل در غزه، توقیف شده است.

بنابرگزارش آسوشیتدپرس: حمله روز جمعه در شرایطی صورت گرفته که بر اساس توافق آتش بس 4 روزه بین اسراییل و حماس، دو طرف جنگ در غزه در حال تبادل اسرا هستند.

  این مقام نظامی آمریکایی که به شرط فاش نشدن نامش با آسوشیتدپرس صحبت کرده، گفت که کشتی تاجر اسراییلی که با پرچم مالت در آب های آزاد بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی به کشتی اسراییلی در اقیانوس هند

حمله پهپادی به کشتی اسراییلی در اقیانوس هند