مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-11اقتصادي

حمایت تغذیه ای دولت از 3 هزار کودک یک تا 59 ماهه کهگیلویه و بویراحمد


مدیر رفاهی و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از سه هزار و 300 کودک دارای مشکلات تغذیه ای از حمایت های دولت برخوردار می شوند.

- علی دانشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کودکان سوء تغذیه ای و مادران شیرده خبر داد و گفت: کودکان یک تا 59 ماهه که مشکلات تغذیه ای  دارند و خانواده آنها توان خرید غذای مقوی را ندارند از طریق سنجش خانه های بهداشت شناسایی و توسط این وزارتخانه مورد حمایت قرار می گیرند .

مدیر رفاهی و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد افزود: تاکنون سه هزار و 300 کودک توسط خانه های بهداشت شناسایی شدند که دهک های یک تا پنج در ماه یک میلیون و دهک های 6 و 7 ماهانه 600 هزار تومان دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد دیگری از کودکان که دارای چنین مشکلی هستند شناسایی شدند، بیان کرد: به صورت میدانی نظارت می کنیم تا یارانه هایی که به منظور رفع مشکلات کودکان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود برای بهبود وضعیت تغذیه ای کودکان و ایجاد تغییر در آنها هزینه شود، در غیر اینصورت یارانه آنها نیز قطع می شود.

این مسوول بیان کرد: علاوه بر کودکان زنان شیردهی که توان تامین غذای مقوی برای فرزندشان ندارند و از طریق خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تغذیه ای دولت از 3 هزار کودک یک تا 59 ماهه کهگیلویه و بویراحمد

حمایت تغذیه ای دولت از 3 هزار کودک یک تا 59 ماهه کهگیلویه و بویراحمد