مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 04:202023-12-03ورزشي

گروه های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند


اعظم عزیزی رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: شهرستان دارای گروه های بسیاری از کوهنوردان است که به صورت غیر رسمی و بدون مجوز فعالیت دارند که از سرپرستان این گروه ها درخواست داریم با مراجعه به هیات کوهنوردی مجوز تاسیس باشگاه کوهنوردی دریافت کنند.

- اعظم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: 10 باشگاه کوهنوردی در شهرستان بروجرد فعالیت دارند که حدود 200 کوهنورد از بانوان هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای 10 قله برای صعود کوهنوردان است که باشگاه ها برنامه های خود را برای صعود به این قله ها به صورت 6 ماهه تنظیم و اجرا می کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: خانه کوهنورد بروجرد به همت هیات کوهنوردی فعال و کلاس های آموزشی برای کوهنوردان برگزار می شود.

عزیزی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هیات کوهنوردی بروجرد بیش از 20 کلاس آموزشی برای کوهنوردان برگزار کرده که در غرب کشور رتبه اول آموزش را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: قله های شاه نشین، شیربرفی، یزگرد، سه کوزان، میش پرور، درونه و چهارشاخه از مهمترین قله های شهرستان بروجرد است که کوهنوردان از اقصی نقاط ایران برای صعود مراجعه می کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: شهرستان بروجرد دارای گروه های بسیاری از کوهنوردان است که به صورت غیر رسمی و بدون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند

گروه های کوهنوردی فاقد مجوز اقدام به صعود نکنند