مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-25اجتماعي

اجرای طرح شهیدپژوهی در مدارس خرم دره


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم دره گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح شهیدپژوهی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم دره گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح شهیدپژوهی در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

رضا کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با از خودگذشتگی ها و رشادت های شهدا، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم دره طرح شهیدپژوهی در مدارس این شهرستان اجرا می شود، اظهار کرد: آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگینامه، سیره و وصیت نامه شهدا و الگوبرداری از آنها از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان برای انجام تحقیق و مصاحبه و با نظارت بنیاد به دیدار خانواده های معظم شهدا می روند، ادامه داد: در این طرح، دانش آموزان با انتخاب یک شهید ضمن پرداختن به زندگی شهدا، سبک زندگی این آنها را تحلیل می کنند.

او با اشاره به توطئه های دشمنان برای نسل جدید ایران در جنگ نرم، تاکید کرد: مدرسه، سنگر و کتاب، سلاح دانش آموزان است و دانش آموزان با اطاعت از ولایت فقیه و با موفقیت در تحصیل می توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهیدپژوهی در مدارس خرم دره

اجرای طرح شهیدپژوهی در مدارس خرم دره