مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-10پزشكي

ظرفیت ایران برای تبدیل شدن به قطب گردشگری طب ایرانی


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات و برنامه های این دفتر در حوزه گردشگری سلامت، گفت: با اجرای این اقدامات می توان انتظار داشت که ایران در آینده نزدیک به قطب گردشگری سلامت مبتنی بر طب های سنتی و مکمل تبدیل شود.

- ظرفیت ایران برای تبدیل شدن به قطب گردشگری "طب ایرانی" مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات و برنامه های این دفتر در حوزه گردشگری سلامت، گفت: با اجرای این اقدامات می توان انتظار داشت که ایران در آینده نزدیک به قطب گردشگری سلامت مبتنی بر طب های سنتی و مکمل تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نفیسه حسینی یکتا با اشاره به ظرفیت های ایران در حوزه گردشگری سلامت مبتنی بر طب ایرانی، گفت: طب ایرانی یک مکتب جامع و کامل است که به تمامی ابعاد سلامت انسان توجه دارد و اساس این مکتب بر پایه پیشگیری از بیماری ها و ارتقاء سلامت افراد و در مرحله آخر درمان است و در حوزه های مختلف گردشگری حرف برای گفتن دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: ایران علاوه بر داشتن یک مکتب طب سنتی غنی و ریشه دار، دارای 11 اقلیم از 13 اقلیم شناخته شده جهانی و بیش از 2000 گیاه دارویی است.

این شرایط فرصت مناسبی را برای توسعه گردشگری سلامت مبتنی بر طب ایرانی فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ایران برای تبدیل شدن به قطب گردشگری طب ایرانی

ظرفیت ایران برای تبدیل شدن به قطب گردشگری طب ایرانی