مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-08دانش

دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش ایفا کند


معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد و کمک به اداره کشور به دلیل سنخیت و نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بخش خصوصی امکان پذیر است، - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد و کمک به اداره کشور به دلیل سنخیت و نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی با بخش خصوصی امکان پذیر است، اظهار کرد: این دانشگاه می تواند نقش تسهیل گری در این زمینه ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه و دانشجویان در علم و فرهنگ کشور به عنوان نقطه تحول تاریخی شناخته می شوند و موتور جدی پیشرفت هستند که توسعه کشور بدون آنها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به سیاست های تبیینی مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ارتقاء علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اظهار کرد: با تحولات صورت گرفته در این دانشگاه در سالیان گذشته، حجم بالای میزان پیشرفت علم و فناوری در این دانشگاه کاملاً مشهود است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام آموزش عالی کشور چنان جایگاه بالایی را کسب کرده که امروز جهانیان ایران را به عنوان کشوری با علم و فناوری روز و پیشرو در شرکت های دانش بنیان به رسمیت می شناسند و دانشمندان ایرانی سهم قابل توجهی از تولید علم دنیا را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش ایفا کند

دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش ایفا کند