مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:452023-11-22اقتصادي

تابستان 1403 کمترین تنش آبی را در شهرهای کرمانشاه خواهیم داشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه معتقد است، با طرح های آبرسانی و زیرساختی که در حوزه آب شهری و روستایی اجرا شده و یا در دست اجرا است، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه معتقد است، با طرح های آبرسانی و زیرساختی که در حوزه آب شهری و روستایی اجرا شده و یا در دست اجرا است، در سال های آینده تنش آبی شهرها و روستاهای استان به میزان بسیار زیادی برطرف خواهد شد.

رضا داوودی در نشست خبری امروز (اول آذر) با اشاره به جلسه بسیار مهم با وزیر نیرو که با حضور استاندار و نماینده کرمانشاه برگزار شد، گفت: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی برای حوزه آب و فاضلاب اخذ شد که یکی از مهمترین این موارد تامین آب اضطراری برای سه شهر کرمانشاه، هرسین و جوانرود بود.

وی با بیان اینکه برای بهبود تنش آبی شهر کرمانشاه اقدامات خوبی انجام شده، ادامه داد: با این اقدامات در تابستان امسال وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال 1401 داشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه از اجرای خط انتقال مخزن چمن به جمهوری در بخش غربی شهر کرمانشاه یاد کرد که فاز اول آن به بهره برداری رسیده و منشا تغییرات محسوسی بوده است.

داوودی برنامه برای شرق شهر کرمانشاه را خط لوله 9 کیلومتری از چاه های ده پهن به مخزن کوثر اعلام کرد که کار سنگینی بوده و 50 درصد پیشرفت فیزیکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان 1403 کمترین تنش آبی را در شهرهای کرمانشاه خواهیم داشت

تابستان 1403 کمترین تنش آبی را در شهرهای کرمانشاه خواهیم داشت