مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-28اقتصادي

رشد 17 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری خراسان شمالی


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از رشد 17 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از رشد 17 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مهدی شکاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال هفت میلیون و 777 هزار و 274 قطعه جوجه ریزی گوشتی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده است.

وی گفت: در آبان ماه امسال یک میلیون و 27 هزار و 810قطعه جوجه گوشتی در سطح مزارع مرغ ‏گوشتی استان جوجه ریزی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد ‏رشد داشته است.

‏ شکاری افزود: با توجه به جوجه ریزی صورت گرفته در نیمه دوم مهرماه و نیمه اول آبان ماه پیش بینی ‏می شود در آذرماه به صورت میانگین روزانه بیش از 53 تن گوشت مرغ استحصالی در بازار استان ‏توزیع شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده 150 تن کنجاله سویا ویژه واحدهای ‏مرغداری به صورت مستقیم در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت که از طریق اتحادیه ‏مرغداران استان به واحدهایی که نیاز ضروری داشتند، از محل انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان ‏تحویل شده و علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری خراسان شمالی

رشد 17 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری خراسان شمالی