مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-29فرهنگي

سینما «آزادی» تکمیل می شود


معاون توزیع سازمان سینمایی سوره با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه سینما آزادی تهران در دستور کار است، گفت: حوزه هنری نیاز دارد در شهرهای بالای 200 هزار نفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به تازگی و در ادامه فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور، پردیس سینمایی خلیج فارس یزد، پس از طی مراحل ساخت و تجهیز به چهار سالن نمایش، آماده بهره برداری شده است.

پردیس سینمایی خلیج فارس در طبقه سوم مجتمعی به همین نام ساخته شده است و در مجموع حدود 500 صندلی به زنجیره سینمایی مهر در سراسر کشور اضافه می کند.

هادی اسماعیلی ـ معاون توزیع سازمان سینمایی سوره و مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز ـ با اشاره به ساخت این پردیس سینمایی در یزد به ایسنا گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که حوزه هنری نیاز دارد در شهرهای بالای 200 هزار نفر، زیرساخت هایی سینمایی را توسعه دهد.

ساخت پردیس سینمایی خلیج فارس در یزد هم جزء پروژه هایی است که در 55 شهر اولویت دار قرار گرفته و یزد از جمله شهرهایی بود که باید در آن سینما ساخته می شد.

او درباره تاثیر این پردیس بر ساختار و فضای فرهنگی شهر یزد توضیح داد: شهر یزد چند سینما دارد که از جمله مهمترین آن ها سینماتک صفاییه و سینما جام جم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما «آزادی» تکمیل می شود

سینما «آزادی» تکمیل می شود