مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-09سياسي

ایران نایب رییس شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایای آسیا شد


با تصویب شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا و اقیانوسیه( آپدیم)، جمهوری اسلامی ایران نایب رییس شورا و میزبان نشست آتی شورا در سال 2024 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، هشتمین نشست شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا و اقیانوسیه (APDIM آپدیم) امروز در شهر دوشنبه، تاجیکستان به ریاست رستم نظرزاده، رییس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان برگزار شد.

در این نشست منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور شرکت کردند.

 منظور رییس هیئت اعزامی ایران در این نشست در سخنرانی خود اظهار داشت: امروز در حالی برای گفتگو در زمینه بلایای طبیعی گرد هم آمده ایم که مردم فلسطین در غزه با یک فاجعه و بلای انسانی مهلک به واسطه حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه دو و سه دهم میلیون نفر که نزدیک نیمی از آنها کودکند، مواجه می باشند.

ما این حملات را قویا محکوم می کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشورمان افزود: بلایای طبیعی مرز نمی شناسند و ضروری است برای مقابله با آنها تلاش های هماهنگ و یکپارچه منطقه ای به عمل آمده و از ظرفیت کشورهای مختلف منطقه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نایب رییس شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایای آسیا شد

ایران نایب رییس شورای حکام مرکز مدیریت اطلاعات بلایای آسیا شد