مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-05بين الملل

بلومبرگ: مدیریت بحران مالی نتانیاهو در بدترین جنگ 50 سال اخیر شکست خورد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بلومبرگ واقع در آمریکا در گزارشی با عنوان « ادامه جنگ درغزه هزاران شرکت اسراییلی را به تعطیلی خواهد کشاند»، - بلومبرگ گزارش داد، کابینه نتانیاهو در شرایط بدترین جنگ 50 ساله اخیر اسراییل، برای مواجهه با بحران مالی و رکود در کسب و کار ها ناکام بوده و با طولانی تر شدن جنگ هزاران شرکت دیگر در معرض تعطیلی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بلومبرگ واقع در آمریکا در گزارشی با عنوان ادامه جنگ درغزه هزاران شرکت اسراییلی را به تعطیلی خواهد کشاند ، نوشت که  دو ماه پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، انتقال ناگهانی اقتصاد رژیم صهیونیستی به سمت اقتصاد جنگی، هزاران شرکت، به ویژه شرکت های کوچک در سرزمین های اشغالی را  با خطرات زیادی روبرو کرده است.

بر اساس این گزارش در صورت تشدید جنگ در نوار غزه و گسترش آن به سایر جبهه ها  هزاران شرکت دیگر در اسراییل در معرض تعطیلی خواهند بود.

شلومی توسکیا ، یک تاجر صهیونیست از جمله بسیاری از تاجرانی است که به دنبال جنگ غزه با مشکلات متعدد در زمینه کسب و کار خود دست و پنجه نرم می کند.

او صاحب شرکت الاتیوا در شهر ریشون لتسیون در مرکز سرزمین های اشغالی واقع شده است و کسب و کارش تقریباً با وضعیت بحرانی تجارت اسراییل به طور کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: مدیریت بحران مالی نتانیاهو در بدترین جنگ 50 سال اخیر شکست خورد

بلومبرگ: مدیریت بحران مالی نتانیاهو در بدترین جنگ 50 سال اخیر شکست خورد