مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-25سياسي

ضرب الاجل استاندار فارس برای شهرداران در اجرای پروژه فیبر نوری


استاندار فارس با یاداوری اینکه متولی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها وزارت ارتباطات است، از شهرداران استان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت نظریه شورا برای اجرای این پروژه اقدام کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با یاداوری اینکه متولی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها وزارت ارتباطات است، از شهرداران استان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت نظریه شورا برای اجرای این پروژه اقدام کنند.

محمدهادی ایمانیه امروز، 4 آذر در جلسه کنترل پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان فارس که با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و 10 نفر از شهرداران استان فارس برگزار شد، گفت: پروژه فیبر نوری نوری یک کلان پروژه ملی است که در دولت سیزدهم کلید خورده و در کشور و همزمان استان فارس در حال اجرا است لیکن با توجه به وسعت استان فارس و دارا بودن بیش از 120 شهر، اجرای پروژه در استان کار جهادی و توانمندی بیشتری می طلبد.

وی افزود: متولی حوزه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در کشور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این خصوص وزارت، اپراتورهای پیمانکار پروژه و سهمیه هر اپراتور را مشخص و ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار فارس برای شهرداران در اجرای پروژه فیبر نوری

ضرب الاجل استاندار فارس برای شهرداران در اجرای پروژه فیبر نوری