مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-13اقتصادي

نمایشگاه هفته پژوهش و طرح هایی که قرار است به زندگی مردم بیاید


نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خاتمه یافت، البته هفته پژوهش همچنان ادامه دارد و امروز به عنوان «روز پژوهش و فناوری در خدمت جامعه و صنعت» نامگذاری شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هفته ملی پژوهش و فناوری، امسال هم با برنامه ها و مراسمی که بیشتر آن مربوط به تجلیل از پژوهشگران بود برگزار شد، امسال هفته پژوهش با شعار پژوهش و فناوری؛ پیشران رشد تولید و مهار تورم گرامی داشته شد و برای هر روز این هفته نیز یک نام طراحی شد که امروز چهارشنبه 22 آذرماه با عنوان روز پژوهش و فناوری در خدمت جامعه و صنعت نامیده شده است که به گفته بازدیدکنندگان آنچه در نمایشگاه هفته پژوهش هم دیده شد چیزی جز خدمت به جامعه و صنعت نبود.

پیمان صالحی رییس ستاد گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و معاون پژوهشی وزیر علوم درباره نمایشگاه امسال گفت: امسال پژوهش های بسیار کاربردی در نمایشگاه عرضه شد و استقبال مردم بسیار عالی بود.

صالحی نمایشگاه را نماد جهاد تبیین دانسته و گفت: با برگزاری نمایشگاه، پژوهش های پژوهشگران کشور برای مردم تبیین می شود، پژوهش هایی که در خدمت جامعه و صنعت است.

اما نگاهی اجمالی داشته باشیم به گوشه ای از آنچه در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه شد: * بومی سازی سنسور حرکتی مادون قرمز حمید پاک باز یکی از پژوهشگران دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش و طرح هایی که قرار است به زندگی مردم بیاید

نمایشگاه هفته پژوهش و طرح هایی که قرار است به زندگی مردم بیاید