مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-05دانش

دانشجویان باید دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته باشند


استاندار اردبیل در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان باید دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته باشد، - ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان باید دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته باشد، گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی اقدامی ارزشمند است.

سیدحامد عاملی شامگاه 14 آذر در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی استان اردبیل که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه تقریر حقیقت برای انسان ها و تقلیل آلام انسان ها دو فضیلت مهم است، گفت: مسیر کشف حقایق برای انسان ها نیز از راه پژوهش می گذرد.

وی افزود: امروز حل مسائل و گرفتاری ها جز مسیر علم، تحقیق و پژوهش میسر نخواهد بود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: دانشجو و دانشگاه برای ما مهم است؛ چرا که امروز دانشجویان هر تفکری داشته باشند، مطمئنا حداکثر 10 سال دیگر همین افکار و سبک زندگی در جامعه گسترش خواهد یافت.

وی به ضرورت تغییر رویکرد در اقدامات کلان کشور تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت های مهم دانشگاه ها و مجموعه های علمی، پژوهشی و دانشجویی ارائه راهکار به دولت و روشن کردن مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته باشند

دانشجویان باید دغدغه حل مسائل و مشکلات جامعه را داشته باشند