مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-19پزشكي

شرکت 355 هزار نفر از کردستانی ها در پویش ملی سلامت


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: از زمان اجرای پویش ملی سلامت تا 27 آذر ماه جاری، 355 هزار نفر از هم استانی ها در پویش ملی سلامت(غربالگری فشارخون و دیابت) شرکت کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: از زمان اجرای پویش ملی سلامت تا 27 آذر ماه جاری، 355 هزار نفر از هم استانی ها در پویش ملی سلامت(غربالگری فشارخون و دیابت) شرکت کرده اند.

بهرام کندایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پویش ملی سلامت که با هدف شناسایی بیماران مبتلا به دیابت و فشارخون بالا، از بیستم آبان در استان و همزمان با سراسر کشور آغاز شده در مجموعه سلامت کردستان با اقدامات گسترده ای همراه بوده است.

وی افزود: افزایش آگاهی مردم در خصوص بیماری های دیابت و فشار خون بالا و همچنین شناسایی افرادی که از بیماری خود اطلاع ندارند، از جمله اهداف مهم این برنامه است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: از زمان اجرای پویش ملی سلامت تا بیست و هفتم آذر ماه جاری، 355 هزار نفر از هم استانی ها در پویش ملی سلامت(غربالگری فشارخون و دیابت) شرکت کرده اند.

کندایی با اشاره به اینکه، غربالگری گروه سنی 18 سال و بالاتر از طریق فراخوان توسط تیم های ثابت و سیار در حال اجرا است، ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده، غربالگری شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 355 هزار نفر از کردستانی ها در پویش ملی سلامت

شرکت 355 هزار نفر از کردستانی ها در پویش ملی سلامت