مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:252023-12-19اقتصادي

وقتی کامیون از اتوبوس پرسودتر است


رییس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر استان کرمانشاه از مهمترین چالش های پیش روی رانندگان بخش مسافری یاد کرد که باعث شده شاهد کوچ رانندگان و مالکان به بخش باری باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر استان کرمانشاه از مهمترین چالش های پیش روی رانندگان بخش مسافری یاد کرد که باعث شده شاهد کوچ رانندگان و مالکان به بخش باری باشیم.

مختار داوودی به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری (26 آذر تا اول دی) از مهمترین مشکلات پیش روی بخش حمل و نقل مسافری یاد کرد و گفت: متاسفانه طی دو سال اخیر کرایه حمل و نقل در بخش مسافری افزایش چندانی نداشته و تنها در برخی ایام مانند ایام اربعین، نوروز و .

تا حدودی کرایه ها به نرخ واقعی خود نزدیک می شود.

با بیان اینکه عدم افزایش کرایه اتوبوس بین شهری در شرایطی رخ داده که قیمت هر دستگاه اتوبوس طی چند سال اخیر از 800 میلیون تومان به 24 میلیارد تومان رسیده، یادآور شد: همچنین در این مدت افزایش یازده برابری قیمت لاستیک، افزایش پنج برابری قیمت روغن و افزایش سایر هزینه ها را شاهد بوده ایم.

به گفته داوودی، مجموع این شرایط باعث شده مالکان سرمایه خود را از بخش مسافری به بخش باری ببرند، زیرا قیمت هر کامیون حدود پنج میلیارد تومان بوده و درآمد حاصل از جابجایی بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کامیون از اتوبوس پرسودتر است

وقتی کامیون از اتوبوس پرسودتر است