مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:062023-12-02سياسي

جزییات تشییع 3 شهید گمنام در رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد پساوند با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان رفسنجان میزبان 3 شهید گمنام است، اظهار داشت: استقبال خودرویی از محل سقاخانه ابوالفضل (دوراهی سرچشمه) روز یکشنبه 26 آذرماه و مراسم استقبال مردمی نیز همان روز در محل میدان ابراهیم صورت می گیرد.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان افزود: در مدت سه روز حضور شهیدان در شهرستان طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تمام محله ها، روستاها، هیات های مذهبی، ادارات، مدارس و دانشگاه هایی که درخواست داده شده با حضور پیکر شهدا عطرآگین می شوند.

 وی خاطرنشان کرد: مراسم خاکسپاری عصر روز چهارشنبه 29 آذرماه از ساعت 14 بصورت تجمع در محل میدان ابراهیم برگزار و پیکر یکی از شهدا در محل پارک جوان و پیکر دیگر در محل پارک موزه ریاست جمهوری به خاک سپرده می شود.

این مقام نظامی افزود: مراسم تشییع سومین پیکر مطهر نیز در روستای رکن آباد نوق روز پنجشنبه 30 آذر از ساعت 14 برگزار می شود.

پساوندعنوان کرد: مراسم بزرگداشت و تجلیل از این شهدا نیز روز چهارشنبه 6 دی ماه در محل مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، 28 خانواده معظم شهدای مفقود الاثر شهرستان نیز میزبان این سه پیکر شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع 3 شهید گمنام در رفسنجان

جزییات تشییع 3 شهید گمنام در رفسنجان