مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-13سياسي

دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی و فرهنگی است.

- ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی و فرهنگی است.

آیت الله رضا رمضانی امروز، 22 آذرماه در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: باید از فرصت ایام فاطمیه به بهترین شکل استفاده کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توسل به حضرت زهرا(س) می تواند در زندگی انسان گره گشا باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تلاش دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کردند، افزود: در تمام سخنان مقام معظم رهبری امیدآفرینی و امید به آینده دیده می شود.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن بحث ایجاد ناامیدی را در رسانه های فارسی زبان خود به صورت بسیار زیاد مطرح می کند، خاطرنشان کرد: اگر یاس در جامعه زیاد شود انگیزه از بین خواهد رفت؛ خیلی ها تلاش دارند کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های دینی را خدشه دار کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه باید از امکانات برای خدمت به مردم بیشتر استفاده کرد، متذکر شد: باید خدماتی که انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است

دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است