مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-03حوادث

«النا» به خاک سپرده شد؛ پدر نوزاد6ماهه: منتظر نظر مراجع قانونی هستیم


«دخترم تب داشت و بی قراری می کرد به همراه همسرم او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما در قسمت تریاژ کسی نبود نوزاد ما را پذیرش کند»؛ این بخش هایی از صحبت های پدر کودک 6 ماهه ای است که فرزندش روز پنج شنبه مقابل چشمانش جان داد.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: آنطور که خانواده نوزاد 6 ماهه گفته اند، صبح پنج شنبه نوزادشان را به اورژانس بیمارستان مفید برده بودند اما تیم درمان بیمارستان به دلیل تجمع اعتراضی بابت مطالبات صنفی، حاضر به پذیرش بیمار نبوده اند و اقدامات دیرهنگام، موجب مرگ فرزندشان شد.

با اعلام مرگ مشکوک النا به مأموران کلانتری قلهک، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قاضی محمدمهدی براعه همراه تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را درباره حادثه مرگ غم انگیز نوزاد شش ماهه آغاز کردند.

به دستور بازپرس جنایی دو نفر از مسوولان تریاژ به اتهام قتل عمد و رییس مرکز اورژانس هم به دلیل سهل انگاری در انجام وظیفه بازداشت شدند.

پدر نوزاد فوت شده در روز حادثه به مأموران گفت دخترم تب داشت و بی قراری می کرد، همراه همسرم او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردیم، اما در قسمت تریاژ کسی نبود نوزاد ما را پذیرش کند.

درخواست ما فایده ای نداشت و کارکنان و کادر درمانی بیمارستان بدون توجه به درخواست بیماران در حیاط بیمارستان تجمع کرده بودند دخترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«النا» به خاک سپرده شد؛ پدر نوزاد6ماهه: منتظر نظر مراجع قانونی هستیم

«النا» به خاک سپرده شد؛ پدر نوزاد6ماهه: منتظر نظر مراجع قانونی هستیم