مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-13سياسي

مسئولان ظرفیت خود را در مقابل انتقادات افزایش دهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه مسئولان باید ظرفیت های خود را در مقابل سوالات و نقد مردم و گروه های مردمی و جهادی بالا ببرند، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه مسئولان باید ظرفیت های خود را در مقابل سوالات و نقد مردم و گروه های مردمی و جهادی بالا ببرند، گفت: از گروه های مردمی و جهادی هم این انتظار می رود که راجع به مباحثی که مطرح می کنند، تأمل کنند.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 22 آذرماه در دیدار با فعالان و گروه های مردمی شهرستان کوار گفت: طی سال های اخیر، گروه های مردمی و جهادی در عرصه های مختلف رشد یافته و به بلوغ رسیده اند و دولت مردمی باور اصلی خود را بر استفاده از ظرفیت مردم و گروه های مردمی و جهادی در جهت پیشرفت کشور قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: دولت می کوشد که با ساختارسازی و بستر سازی، زمینه ورود مردم به عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقصادی و اجتماعی را فراهم کند.

وی اظهار کرد: امروز مسئولان باید بپذیرند که پاسخگوی سوالات و مطالبه گری گروه های مردمی و جهادی باشند و از طرفی گروه های مردمی و جهادی هم باید با دانش افزایی و مهارت افزایی بتوانند مسائل جامعه را به شکل مسئله محور و تخصصی دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ظرفیت خود را در مقابل انتقادات افزایش دهند

مسئولان ظرفیت خود را در مقابل انتقادات افزایش دهند