مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-20اقتصادي

رشد 18 درصدی ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس


ساخت بزرگراه و راه اصلی در این استان از ابتدای روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم تاکنون در مقایسه با دوره قبل حدود 18 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ساخت بزرگراه و راه اصلی در این استان از ابتدای روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم تاکنون در مقایسه با دوره قبل حدود 18 درصد رشد داشته است.

محمودرضا طالبان امروز، 29 آذرماه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در شیراز افزود: طی حدود 19 ماه گذشته حدود 180 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان فارس ساخته و تحویل مردم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال نیز بتوانیم 60 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی دیگر در استان ساخته و تقدیم مردم کنیم.

وی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به استان فارس (20 و 21 مهرماه 1402) افزود: در این سفر تقریباً می توان گفت که وزارت راه و شهرسازی هم در زمینه افتتاح و هم کلنگ زنی پروژه ها نسبت به سایر وزارتخانه ها و مجموعه ها پیشرو بود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: اصلی ترین این پروژه ها آزادراه شیراز- اصفهان بود که با حضور رییس جمهور، مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان به بهره برداری رسید و تقدیم مردم کشورمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 18 درصدی ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس

رشد 18 درصدی ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس