مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-19حوادث

انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 121 کیلو تریاک و شیشه


از ابتدای سال جاری تا 28 آذر بالغ بر دو تن و 665 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 32 باند توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

- از ابتدای سال جاری تا 28 آذر بالغ بر دو تن و 665 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 32 باند توزیع مواد نیز متلاشی شده است.

کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 121 کیلوگرم تریاک و شیشه از آن ها با تلاش پلیس خبر داد.

ایسنا/ سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای دو باند، قصد انتقال محموله های مخدر از استان های شرقی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر دو باند شده و طی عملیات هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آن ها را متوقف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار حاجیان افزود: در این بازرسی ها مجموعا 121 کیلوگرم مواد مخدر شامل 105 کیلو تریاک و 16 کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و پنج عضو این باندها دستگیر شدند.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا 28 آذر بالغ بر دو تن و 665 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 121 کیلو تریاک و شیشه

انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 121 کیلو تریاک و شیشه